Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева
През втората година от ковид пандемията пазарът на сладолед в България отбеляза спад спрямо 2020 година със средно 5% пункта и в обем, и в стойност, като спадна до 17 милиона литра и 104 милиона лева. Пандемията доведе до значителна промяна в полза на сладоледите за домашна консумация, които увеличиха своя дял за сметка на хорека продуктите и импулсните сладоледи - за консумация в движение.
В сравнение със същия период на миналата година през първите пет месеца на 2022 г. имахме забавяне на ранното зареждане на фризерите със сладолед, породено от турбулентната икономическа обстановка - в резултат главно от драстичното увеличение на цените на електричеството, суровините и материалите.
Четете пълния текст на интервюто на сайта на "Капитал"