Търговци

PUMA ще се предлага в България от ново дружество на "Спорт депо"

Мара Георгиева, "Капитал" 13 април 2023, 09:07

Пазарът на спортни стоки в България се размества. В началото той бе доминиран от гръцки представителства, но вече географията се променя. Преди три години сръбската Sport Time пое лидера при маратонките тук, а и глобално - Nike.

Сега пак гръцки вносител се изтегля и дистрибуцията на марка №3 на пазара Puma отива при българските собственици на "Спорт депо" - баща, дъщеря и син Красимир, Димана и Николай Цонови. Регистрираното от тях "Спорт партнерс" поема германския бранд от досегашния представител - гръцката The Sportswind, която отговаря и за пазарите в Гърция и Кипър.

"Спорт депо" е вторият по големина търговец на спортни стоки в страната с оборот над 75 млн. лв. за 2021 г. Веригата е мултибранд, но през годините е получила представителството на много спортни марки, макар и с по-малки пазарни дялове, като Speedo, Kettler, Lotto и т.н. Дистрибуцията на една марка в комбинация с верига магазини явно е приемана от глобалните производители, защото същата е ситуацията и с Nike и веригата "Спорт вижън".

Целият текст е на сайта на "Капитал"

Най-четени »
Виж още
Последни новини »
Виж още
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK